Day 12.

"Hvordan fandt du blogspot og hvorfor blogger du?"

Jeg fandt blogspot ved at en del af mine bekendte også skrev herinde og at det i de tilfælde var mig der var læseren/follow'eren, kald det hvad du vil.
Og en dag besluttede jeg mig så bare for at oprette en blog selv, istedet for at skrive det, som jeg skriver herinde, i Word-filer på min computer og gemme dem i en mappe, for derefter aldrig at åbne dem igen.
Det er selvfølgleig langt fra alt, som at jeg skriver herinde, jeg benytter mig stadig en del af min Word-dokumenter, men det mest basiske og humane kan jeg jo sagtens lægge ud herinde, og så håbe på at andre måske kan få glæde af det jeg har erfaret.

Så ja, det er mest for min egen skyld, men med en lille håb om at også andre får noget ud af det.

Take Care.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar