Day 8.

Opgaven idag er at nævne mit gøremål/mål for denne måned og hvorfor at lige netop det, er det som at jeg stræber efter at opnå på nuværende tidspunkt.

Jeg er ikke den type person, som sætter mig store mål, da jeg ofte ender med ikke at kunne føre dem ud i livet, hvilket bliver efterfulgt af et stort tab af værdighed og en nedtur, som er større end at jeg kan bære. Så jeg har ikke sat mig et mål med en dato på, det holder jeg mig fra.

Jeg har selvfølgelig et indre mål i livet med at skulle blive til noget og få mulighed for at kunne gøre en forskel. En mål om ikke at få negative ord om min passive tilstedeværelse, stående på min gravsten når jeg engang kradser af.

Jeg kunne jo selvfølgelig godt sige at OK, så sætter jeg mig som mål f.eks. at få skrevet et digt inden februar er ovre. Men igen, jeg ville meget hellere poste et digt, den dag hvor at min vilje var til det, da jeg med sikkerhed ved at det så ville være meget bedre, end det jeg måske ville formå at få skrevet på en dag, hvor ordene bare ikke hang sammen. Så jeg vil hellere være ærlig og sige at jeg tager livet en dag af gangen, som det er i min nuværende situation. Det skåner mig for ydeligere stress og nederlag, hvilket er klart at foretrække.

Så desværre, jeg er ikke istand til at opfylde dagens krav, jeg beklager.

Take Care.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar