20.03.2011

OK, dette indlæg kommer til at fungere som en slags dagbogsside, hvor jeg lige er nødt til at få skrevet et par ting ned, som forhåbentlig kommer til at ske her idag. Jeg er nødt til at skrive det ned, da jeg glæder mig helt ufatteligt meget og bare ser helt vildt positivt på dagen idag, i modsætning til hvad at jeg plejer, hurra!

Som jeg tidligere har nævnt er grunden til min positivitet, min dejlige Julie. i: Og det er også gensynet med hende, som at jeg glæder mig til her idag. For selv om det "kun" er omkring 32 timer siden at jeg sidst så hende og gav hende et kram, så føles det som en evighed, en evighed, som snart ikke er til at udholde!

Og udover at vi skal gå en tur sammen og bare ses, så skal vi ind til byen og forhåbenligt mødes med min bedste ven, Simon. To af mine yndlingspersoner på samme dag, det er næsten for godt til at være sandt!

Men jeg er vel næsten nødt til at fortælle hvilke store ting, som at jeg har overvundet i denne weekend. For søndag aften, var jeg for første gang i flere år, ude at spise med mine forældre og min søster, uden vægt til at afmåle maden! Dog var det buffet, hvor man gik op og fik tingene stegt, så at jeg kunne undlade at spise de ting, som at jeg var i tvivl om hvad var og hvad indeholdt, men alligvel! Og det gik bare godt?! Jeg er simpelthen så positiv som man kan være, og lige nu så tror jeg bare på at det kan lykkedes og jeg kan få en normal hverdag, om ikke en mere normal hverdag, end hvad jeg har nu.

Igen tusind tak min kære Julie, med dig ved min side kan mirakler ske! <3

Take Care.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar