27.03.2011

Smilet i dine øjne når du griner.
Ømheden i din stemme når du siger mit navn.
Måden hvor at du tager min hånd.
Trygheden du får mig til at føle.
Glæden du giver mig.
Håbet du bringer med dig.

Der er ingen som dig.
Ingen betager mig med samme styrke.
Ingen bringer så meget farve til tilværelsen.
Ingen tænder flammen i mit hjerte som du.

Jeg kan ikke få ordene af mine læber.
Jeg bliver lammet af din nærhed.
Hypnotiseret af dine øjnes skær.
Beruset af din stemmes glød.

Fortryllet af dit nærvær.
Du får mig til at tørste efter livets værdier.
Længtes efter at være i live.

Med dig er jeg i live.
Forlad mig ikke.

3 kommentarer:

  1. Du skriver så godt Annemette, du må aldrig holde op!

    hotgirl321.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg ved måske godt hvem du skriver om, men jeg tager chancen.
    Jeg forlader dig ikke *hjerte*

    SvarSlet
  3. Stine: Tusind tak! :-)

    Julie: Du er det bedste jeg ved skat. *hjerte*

    SvarSlet