Day 19.

"Dine kælenavne og grundene til at du har dem."

OK, nu vil jeg ikke sige at jeg har særlig mange kælenavne, men der har da været en del gennem de sidste par år. Jeg vil nævne de mest brugte og sætte begrundelse på her under.

Mowgli: Jeg fik det, fordi at en bekendt mente at jeg i min væremåde og med min nysgerrighed, mindede om Mowgli.

Rainbow: Det var nok mest en hentydning til mit tøj, i min allermest farvestrålende periode. Det var virkelig ligeså slemt, som havde en regnbue kastet op på mig.

Anne: Ja, det siger vel sig selv. Det er halvdelen af mit navn, så mange fandt det bare lettere at bruge det istedet for at de hver eneste gang at de ville i kontakt med mig, skulle stå og råbe en halv roman op.

Pløf: Jeg aner ikke hvor det kom fra, men det var faktisk et af de kælenavne som rigtig mange bruge om mig, og jeg tog endda selv brug af det til tider. Dog blev det oftest stavet Ploef.

AM: Mit meste brugte kæle/kalde navn. Forkortelsen for Annemette, som selv mine forældre bruger af og til.

Så der ligger ikke de store historier bag mine kælenavne, men de er der da.

Take Care.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar