Day 28.

"Et billede af dig selv for et år siden og nu, - hvordan har du ændret dig?"

 

Inden for det sidste år, er der sket mange ting i mit liv, som nok har sat varige præg på min måde at leve på og endnu mere, min måde at se verden på. Jeg har ændret mig meget, det indrømmer jeg. For et år siden havde jeg kun haft min spiseforstyrrelse i omkring 8-9 måneders tid og var derfor langt fra så præget af den som jeg er nu. Jeg havde ikke prøvet en indlæggelse, eller at blive dømt så meget som jeg nu har. Så selvom billedet fra for et år siden nok siger noget andet, så jeg jeg en meget trist pige, usikker og kæmpende med 8-10 opkastninger hver eneste dag og sultestrejker oftere og oftere. Mit liv var virkelig ved at slå mig ihjel.

Så selvom at mit selvværd nu, nok er nogenlunde det samme som dengang, hvis ikke dårligere, så er jeg dog jo nu i behandling og som sagt før, har jeg efterhånden 2 års erfaring efter som at jeg har haft en desideret spiseforstyrrelse í knap 2 år.

Mit udseende kunne der var sket meget med, men med spiseforstyrrelsen har min vægt svinget meget op og ned og jeg valgte bevidst nogle meget udramatiske billeder, hvor det ikke vises. Derudover klippede jeg kort tid efter billede 1 mine lange krøller af og blev helt korthåret. Mit hår på billede 2 er derimod lidt svært at bedømme, da det er sat op i hestehale og ikke rigtig til at se.

Men min personlighed er nok stadig den samme, dog med livsvarende ændringer, men alt i alt, er jeg jo bare Annemette, ligesom at jeg altid har været.

Take Care.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar