Day 06

"A song that reminds you of somewhere."

Den var faktisk svær. Oftest forbinder jeg sange med personer eller følelser, ikke med steder. Hmm... Jo, der er faktisk en, men det er meget længe siden.
Jeg må have været et sted mellem 8 og 10 år gammel. Jeg var i Østrigs hovedsstad, Wien, med mine forældre og min søster og vi var inde i en forlystelsepark, en af de vildeste jeg nogensinde har oplevet. Blandt andet har den 'Riesenradar' som er Europas højeste pariserhjul/ballongynge. Men inde i den her forlystelsespark husker jeg ikke særlig meget andet end at vi var der, det var mørkt, alle omkring os gik og spiste candyfloss og hele tiden i baggrunden blev denne sang spillet og min mor og jeg gik og sang med.
Sangen er her:


Dj Otzi - Hey Baby.
Lidt et underligt eksempel at vælge, men det er lidt den eneste som at jeg lige kan komme på. Og ja, sangen er vel egentlig intet andet end en simpel dj-party-sang, så jeg har ikke særlig meget at sige om den.
Men helt sikkert et godt minde som at den bringer frem og egentlig er det lidt imponerende at det er lige netop sangen som at jeg kan huske derfra, det er trods alt et stykke tid siden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar