Day 11

Question:
"What character would you say that you are most like."

Answer:
Okay, dette er en ret svær ting at afgøre sådan noget selv, men jeg spurgte mig frem på facebook og fik flere bud: Luna Lovegood, Gabrille Delacour (Fleur Delacour's lillesøster) og Lord Voldemort (dog ironisk).
Men flest bud kom på Ginny Weasley af udseende og Luna Lovegood som personlighed, så det er jeg vel egentlig ret godt tilfreds med!

Dog spurgte jeg også en veninde ad og hun udpegede mig først som dem alle, bortset fra de onde. Men blev så enig med sig selv om at jeg var en Hagrid, da han er hendes absolutte yndlings og en som ALLE elsker. Ret sødt, tak Anett.



Og som en sidste kommentar fik jeg at vide at jeg ligner Jar Jar Binks fra Star Wars, tak for ingenting Greven. Der dræbte du lige den gnist af selvtillid der var tilbage i mig, hvis der overhovedet var en.
Og til dem der IKKE er inde i Star War, så er den den gut her, som jeg skulle minde om. Ikke just et kønt syn, så det er jo rigtigt nok. 
                                             

Ingen kommentarer:

Send en kommentar