Day 15



Question:
"Who would be your best friends at Hogwarts. (three only)"

Answer:
Åh altså, jeg hader at skulle vælge og så kun 3! Men ja, jeg ville nok sige at mine bedste venner på Hogwarts skulle være Luna Lovegood, Hermione Granger og Harry Potter. Men for lige at nyde lidt, det må jeg nemlig godt, så ville mine meget nære venner, ikke bedste venner, bare meget tætte venner derudover være; Ron, Fred, George og Ginny Weasley, Cedric Diggory før han døde, Oliver Wood, Seamus Finnigan, Neville Longbottom, Hannah Abbott og Lee Jordan...
Det her er altså et af de mere onde spørgsmål, da det får mig til at falde helt hen i min egen drømmeverden og ønske for gang nummer 3716287438 at jeg dog bare kunne gå på Hogwarts, men det kan jeg jo ikke da det er fiktionelt. Virkelig en af de situationer, hvor selv jeg som meget sjældent bander har lov at sige FML.
Joanne Rowling, du er en fantastisk fantastisk kvinde, næsten om en heltinde og forbillede for mig, og jeg nærer en kæmpe kærlighed til dig. Men samtidig brænder der inderst inde en flamme af dyb foragt og had, for at du kunne skabe en så fantastisk og perfekt verden, som aldrig kommer til at eksistere. Du er næsten for genial og hele idéen om Hogwarts har ændret mit liv, tusind tak.


File:J. K. Rowling 2010.jpg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar