Day 16

Question:
"Fave professor."

Answer:
Tja, det kommer jo ogå an på en del. Jeg kan rigtig godt lide Madam Hooch, selvom at hun ser en smule skræmmende ud efter min mening. Hun virker om en rigtig actionfyldt professor, som bare  giver undervisningen et nyt kick. Professor Sprout/Spire som underviser i Botanik virker rigtig rar synes jeg og jeg tror at jeg ville kunne lide at have Botanik. Jeg kan også rigtig godt lide professor Lupus' undervisning, det ligner virkelig at det gavner eleverne, plus at han er en herlig karakter, han burde ikke sige op bare fordi at han er varulv, nå. Men jeg tror faktisk at jeg ender på at min yndlings professor er Minerva McGonagall, som underviser i forvandling, vicerektor på Hogwarts og leder af Gryffindorkollegiet. Hun er rimelig striks, men altid 100% fair og hun lytter til eleverne og giver dem en chance for rent faktisk at lærer noget. Og så er hun jo helt fra starten dybt på Harry's side, hvilket glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar