Day 18

Question:
"Least fave book."

Answer:
Da jeg så dette spørgsmål, kunne jeg have lagt mig til at dø. Det er simpelthen ikke fair at man hele tiden skal vælge hvad man mindst kan lide, når man elsker det hele. Så mit svar bliver den bog som jeg syne er mindst spændende, selvom at den er utrolig, spændende, underholdende og fabelagtig genial. Jeg er nødt til at vælge.
Og valget falder på bog nummer 2, Harry Potter og Hemmelighedernes Kammer. Jeg ved ikke hvorfor at det er den, men det var bare den der faldt mig ind. Jeg elsker historien, dagbogen som giver den første indledning i Horcrux'er og Tom Riddle's (Romeo Detlev) tilstedeværelse. Det eneste som undrer mig er dog grunden til at det lige præcis blev dét år, at kammeret skulle åbnes, men det er sikkert bare mig som at der har glemt detaljerne.
Og så skal det lige nævnes at jeg elsker Moaning Myrtle (Hulkende Hulda) ekstremt højt og jeg synes at hun er en utrolig fed detalje. Derudover finder jeg hende ekstremt underholdende, selvom at jeg føler med hendes skæbne. Hun er bare sej i mine øjne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar