Day 20

Question:"If you had to meet one member of the cast, who would it be."

Answer:
Haha, dette spørgsmål minder mig om noget jeg engang sagde. Min søster var fuldstændig ødelagt af grin, da de ord smuttede ud af munden på mig og jeg tror faktisk at netop de ord, er svaret på dette. Helt ordret fik jeg fremsagt; "Seriøst, jeg ville gerne gå ud med Daniel Radcliffe, ikke som Daniel Radcliffe, men som Harry. Bare spørge ham ad; "Hey, do you want to go out with me tonight as Harry Potter?"
Ja, dét var hvad jeg sagde. Hvor fedt kunne det ikke lige være at gå gennem gaderne, hånd i hånd med Harry Potter, med ar, kappe, briller og det hele. Folk ville dø af misundelse! Så hvis jeg skulle møde en, ville de blive Daniel, helt sikkert. Og så ville jeg lige tage et smut forbi Evanna Lynch (Luna), Emma Watson (Hermione) og Rupert Grint (Ron) på vejen hjemme og tage en sludder. Kunne da blive den fedeste aften i mit liv. Desværre bliver det nok ikke til noget, så jeg må nok nøjes med at have det som min vildeste drøm nogensinde. Men det er også godt nok for mig, ville alligevel ikke kunne vende tilbage til det virkelige liv, hvis jeg ført havde været sammen med Harry Potter in real life.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar