Day 5

Question:
"Fave male character and why."

Answer:
Åh, der er jo mange altså. Man kunne jo gå mainstream og sige enten Harry eller Ron, men det ved jeg ikke lige om jeg har lyst til. Jeg kunne jo nærmest vælge at nævne dem alle bortset fra et par enkle, for det er meget begrænet med dem som at jeg ikke kan lide. Jeg er nok nødt til at vælge et par stykker, selvom at det er svært!
Men jeg tror faktisk at mit svar bliver Harry Potter, Sirius Black og Fred + George Weasley.

Harry, fordi at han er Harry, helten over alle helte. Han er nuttet, modig og loyal og får altid ordnet det hele. Han har forandret mange menneskers liv, trods at han er en fiktiv person.

Sirius pga. den kærlige person som at han er. Han er stærk og viser sig at have et hjerte af guld og at være bund-uskyldig. Hans kærlighed til Lily, James og Harry er helt tydelig og han er villig til at ofre sig selv for Harry's skyld.

Fred og George fordi at hverken bøger eller film ville være det samme uden dem. Dét at de er uadskillelige, fuldender hinandens sætninger og har de vildete planer og påfund, gør dem helt unikke. Alle elsker dem, selvom at de altid roder sig ud i noget skrammel, plus at de er vildt søde at se på, især når de er ved at være lidt ældre, som her på billedet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar