Day 6

Question:
Which house would you want to be in?

Answer:
Hurra, endelig et spørgsmål som ikke er svært! Jeg ville jo nok vælge Gryffindor, fordi at det er det hus som at man knytter mest bekendtskab til og så er det jo dér, at alle de seje går. Dog tog jeg en test for noget tid siden, der sagde at jeg enten ville være på Gryffindor eller Ravenclaw og det har jeg det egentlig fint med. Bare ikke Slytherin! Hufflepuff er lidt mere for folk der holder sig for sig selv og er en smule specielle og ofte ret så nørdede på en klog måde, men hey, jeg kunne jo komme til at dele værelse med Luna dér, hvilket ville være ret sejt. Jeg elsker virkelig Luna. Og jeg er rimelig god til at tilpasse mig, så for min skyld ville jeg heller ikke have noget imod at skulle bo der. Så ja, alt andet en Slytherin, vil ikke over til forræderiske Lucius Malfoys dumme unge og han snottede venner, slut færdig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar