Day 17

Question:
"Are you excited about The Deathly Hallows movie or scared it won’t do the book justice."

Answer:
Som en ægte fan og en generel optimist, vil jeg sige at jeg er spændt, ikke nervøs. Den første del var jo super, selvom at der var udelukket en del detaljer. Så jeg er meget, meget spændt, for i del 2 af bogen er der rigtig mange scener som er virkelig dybe og som jeg ikke kan vente med at se filmatiseret!
Jeg prøver ikke at tænke for meget over del 2, for det gør mig bare endnu mere utålmodig for dens premiere, men emnet var bragt op så sent som i eftermiddag, og jeg glæder mig simpelthen alt for meget til at komme ind og se den.
Der er scener og øjeblikke, som jeg virkelig håber at de tager med, da der ellers ville være nødt til at laves ændringer i selve historien, hvilket ville være synd og skam, nu når historien er så utrolig som den er. Så jeg krydser fingre og tæer og håber på at 2'eren bliver et brag af en oplevelse, for alle som skal se den!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar