26.06.2011

Så er endnu en dag gået. Jeg har intet lavet idag, bare været herhjemme og været asocial. Men jeg tror egentlig at det er meget godt, for både imorgen, tirsdag og torsdag er mit program godt fyldt op, og jeg skal jo også lige magte at holde det hele ud.

Imorgen står først på et besøg hos frisøren på mors regning, hvilket jeg er meget glad for. Men jeg har egentlig ikke lyst, mit hår er så ødelagt at de nok helst ville klippe det hele af så at jeg kunne starte forfra. Og det er ikke særlig rart når de spørger om grunden, og man er nødt til at fortælle at man har været meget syg meget længe og at man stadig ikke er rask. For seriøst, mit hår er smadret. Men jeg orker ikke at blive korthåret igen, jeg vil egentlig bare gerne have det langt, sådan så at det er nemt at sætte op og sådan.
Derefter skal jeg til min første ambulante samtale i lang tid, med min gamle behandler, så det er jo fint nok.

Tirsdag står på arbejde i bageren kl. 14.00 - 18.00, men ellers intet andet.

Og onsdag lægger jeg ud med et tandlægebesøg, hvilket jeg virkelig ikke kan lide. Følelsen af metal mod tænder giver mig kuldegysninger bare ved tanken! Og desuden har jeg grimme tænder og syreskader, suk.
Derefter skal jeg til samtale hos min diætist, hvilket også betyder at der medfølger en vejning, som jeg virkelig krydser fingre for at går som den skal.

Egentlig er jeg lidt deprimerende at høre på, men sådan bliver jeg altså af at være asocial. Jeg skal ud og have noget indhold i min ferie, jeg orker ikke at den skal blive ligeså grå og trist som at den var sidste år.

Men hey, jeg har jo masser af ting som jeg gerne vil nå, så det skal nok blive en god sommer, koste hvad det vil! Og vejret skulle blive godt fra imorgen af, så jeg krydser bare at hvad krydses kan for at det nu bliver rigtig varmt og sommeragtigt i vejret!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar