Day 26

Question:
"If you could be able to work one spell without a wand what would it be."

Answer:
Uh, egentlig så er det et fair nok spørgsmål, for jeg ville jo kunne alle de andre MED min tryllestav, hehehehe. Men egentlig tror jeg helst at jeg ville kunne "Expecto Patronum" fordi at det er en meget kraftig besværgelse, for at holde noget ondt væk, og det tager jeg som noget rimelig vigtigt i troldmandsverdenen. Det kunne da også lige være bare lidt interessant at se hvilket dyr at min patronus var?
Selvom at det selvfølgelig også kunne være fedt at kunne "Avada Kedavra" bare for at kunne den. Ikke fordi at gå rundt og myrde folk, bare for at kunne blære sig med at kunne fremsige den og få den til at virke helt uden brug af sin stav. Det kan ikke engang Voldemort, så det ville da skabe en hvis form for respekt. Men egentlig er jeg lidt ligeglad med om jeg så skulle bruge min stav, bare at jeg kunne mange besværgelser og kunne blive en mægtig troldkvinde, og udrettede noget stort i mit magiske univers... Men jeg tror nu stadig at det er "Expecto Patronum" der lokker mest.
FML, det er stadig fiktivt, og jeg sidder her og drømmer om noget om ikke kommer til at ske nogensinde, bare fordi at jeg finder det fascinerende. Magi fortryller (HAHAHA) mig virkelig. Lær mig det dog, Harry, kom og vær prinsen på den gyldne kost.


.hp5_6_m_large

Ingen kommentarer:

Send en kommentar