26.07.2011

Så er jeg endelig ved at komme en smule til hægterne igen, efter hvad jeg vil kalde min rejse ud i et madforgiftnings helvede! Jeg er stadig meget træt, svimmel og har smerter, men er da i det mindste hverken super dehydreret, har kvalme, kaster op eller noget i den dur. Så jeg er på vej til at få det bedre igen, hvilket jeg påskønner meget. Grunden til at jeg slet ikke har skrevet her på bloggen i en uges tid, har skyldtes at jeg simpelthen fik det dårligere og dårlige og til sidst måtte tage til lægen, som besluttede sig for at indlægge mig på hospitalet, da jeg blev ved med at miste bevidstheden. Jeg blev derfor anbragt i en ambulance og fragtet til hospitalet, hvor at jeg fik ilagt i drop i min højre hånd, for at pumpe mig med saltvand så at jeg ikke var så dehydreret. Derefter fulgte 4 dages indlægning med daglige blodprøver, drop-påfyldning, udmattende og meget korte gåture og ellers bare en masse kvalme, opkast og søvn. Skal jeg være helt ærlig, så tror jeg aldrig at jeg nogensinde før i mit liv har haft det så dårligt og jeg er meget glad for at det lakker mod enden for denne gang med det.

Så kan det være at jeg endelig kan få noget ud af min sommerferie, hvertfald noget andet end at ligge på stue 12 og glo ind i en hvid væg, fordi at det var det eneste jeg kunne overkomme at tage mig til. Jeg har jo stadig 4 dage med idag, hvor at jeg har min mor for mig selv, da min far og lillesøster lige nu er på badeferie på Mallorca, så mon ikke at der skulle blive tid til lidt tøsehygge endnu?

Dog har min sygdomsperiode her medført at min mor er blevet helt panisk overfor bakterier, eller rettere mere panisk overfor bakterier end hun var i forvejen, så hun har vold-indkøbt alverdens steam-cleaning-mops og håndholdte damp-støvsugere til at rengøre alle husets overflader med, for at vi kan undgå dette en anden gang. Dog er vi dog ret sikre på at madforgiftningen kan spores tilbage til Marokko, men det stopper hende ikke i at damp-rense enhver lille afkrog af vores rimeligt store hus. Men det må hun altså selv om. I princippet er der ikke så meget andet at give sig til, når at vejret er så utrolig elendigt som det har været den sidste uges tid. Regn og blæst i stride strømme. Hvor er solen, varmen og sommeren blevet af, er den smuttet imens vi var på ferie eller hvad?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar