04.08.2011

Idag har min søster og jeg bagt banankage til ære for min farmor, da det er hendes fødselsdag i dag og det var altid banankage, som at hun bagte.
Hvis min farmor havde levet, ville hun være fyldt 80 år idag. Hun døde i 2006 af blodpropper i hjertet og hjernen. Sygdommen havde da gennem 4 år forværret hendes evner til at tale og bevæge sig, så det sidste år af sit liv, lå hun bare i sengen, blev madet gennem en sonde og kunne hverken tale eller blinke med øjnene. Hun sov stille ind, en rolig død. Dog valgte min farfar at spolere øjeblikket ved at hænge sig selv inde i tuen da han opdagede at hun var gået bort. Begge blev fundet om formiddagen af en hjemmehjælper...

Men nå, sket er sket. Her er et  par billeder fra vores bage-moment. :-)


Tillykke med fødselsdagen farmor,
hvorend du er. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar