23.08.2011

Så går turen til Sydslesvig med gymnasieklassen idag. Det er en form for introduktions-tur, for at styrke båndene i klassen og at "ryste os sammen" på en anden måde en med brøkregning og spanske verber. Så vi skal overnatte på et "center" som er beregnet til kurser og skoleture med videre. I det mindste er det da ikke i et telt eller en shelter med et hul i jorden til toilet og en utæt luftmadras som seng, så jeg klager bestemt ikke, da jeg kan se udfra centrets hjemmeside at standarden vist ligger rimelig højt.

Så jeg satser bare på at der ikke bliver for mange tillidsøvelser og stjerneløb i en skov om natten, trods at min engelsklærer, som er med som koordinator på turen, er en typisk børnefødselsdags planlæggende type, der garanteret er helt pjattet med stafetter og høvdingebold.

Heldigvis ved jeg da at jeg ikke er den eneste, som ikke synes at natteløb er den største sensation i verden, så i det mindste er jeg ikke alene om mine modargumenter og holdninger. Vi går jo trods alt i gymnasiet, ikke 1. klasse.
Men jeg vil ikke skrive mere nu, da jeg skriver dette på min iPhone, som højst sandsynligt grundet af skolen knap så fantastiske netværk, kommer til at tage et halvt årti om at poste dette indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar