28.08.2011

Jeg sad lige og lavede mine lektier til musiktimen her i næste uge, da det gik op for mig hvad et egetnlig var at jeg var igang med. Vi er ved at lære at læse og skrive noder! Jamen, hvis du kan læse  og skrive noder, kan man komponere sin egen musik, hvis man bare har viljen til det. Jeg sidder ofte med et digt, hvor at jeg tænker: Hm, alt der mangler her er en melodi. Og så begynder jeg at synge den for mig selv. Men problemet er bare at efter et par dage, kan jeg ikke hsuke den melodi jeg brugte.
Men kan jeg læse og skrive noder, så kan jeg jo for dælen bare skrive den ned og på den måde endda få andre til at kunne se hvad jeg mener også! Hvor er det dog fantastisk.

Så selvom at der er et stykke vej til forståelsen af noder endnu, kæmper jeg bravt videre for at forstå deres dybere mysterium.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar