Første skoledag.

Så er jeg officielt startet på gymnasiet idag. Jeg er kommet i klasse med én pige, som jeg har snakket med få gange før, men ellers er der ikke nogen jeg kender lige i den klasse. Men spredt ud over skolen, kender jeg da et par stykker. Da vi ankom søgte vi hen imod skiltene hvor at vores klasse stod på (for mit vedkommende t14) og der fik vi så udleveret en meget gul t-shirt med teksten "Babies on Tour" foran, en sut i snor til at hænge om halsen og en klokke til at have om håndledet.
De forskellige klasser fik hver forskellige slags "gear" og t-shirts med hånende slogans, så klasserne kunne kendes fra hinanden.

Derefter blev vi så sat til de klassiske ryste-sammen-lege, navne-runder og så videre, hvorefter at vi fik lov at gå rundt på skolen. Smart nok, havde vi jo en klokke om håndledet så det kunne høre på lang afstand at vi kom gående, og så var det jo oplagt at fyre en "put-kommentar" af.

Men en meget stille og rolig første skoledag, da det på mit gymnasie er blevet afskaffet at man må tegne 1.g'er i ansigtet, da det sidste år gik for vidt og en elev blev hængt op i et gelænder og ikke kom ned før at en lærer hentede personen ned. Men egentlig tror jeg nok at jeg med tiden vil kunne falde til derude, det virker OK.

Derudover vil jeg lige fortælle jer om noget sejt. Her for et stykke tid siden deltog min søster og jeg i en konkurrence, hvor at man skulle sende et "sjovt" billede ind og så kunne man vinde en Ota Solgryn t-shirt. Og samme dag fik jeg så en mail, hvor der stod at jeg havde vundet én! Først troede jeg at det var falsk alarm, men idag modtog jeg så et styk t-shirt med posten. Haha, og jeg som aldrig har vundet noget før. Men ja, så kan jeg gå rundt i min Solgryn t-shirt og være sej nu. LML.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar