New stuff.

Vi falder alle i "shopping-fælden" engang imellem og det skete for mig her den anden dag, da jeg faldt over et helt vildt udsalg på http://www.vaiva.dk/ hvor der var ting helt ned til 9 kr. stykket og op til 70% på nogen varer, så jeg kunne ikke lade være. Og da jeg så læste mig frem til at man fik rabat på fragten hvis at man købte for over 250 kr. den dag, så gjorde jeg det bare, helt impulsivt! Alt i alt, kom jeg op på 7 varer for 264 kr. hvilket jeg er ret stolt af! Jeg vil vise jer tingene på billederne nedenfor med priserne stående under (klik på dem for større billeder). Og det skal lige siges at alle smykker er nikkelfrie!


Hvid maguerit armbånd, forgyldt m. 18 karat guld.
Originalpris: 159,00 kr.
Jeg fik det for: 64,00 kr.

Muslingeskal øreringe med etnisk design, sølvbelagte ørekroge.
Originalpris: 109,00 kr.
Jeg fik det for: 9,00 kr.

Maguerit ørestikkere, forgyldt m. 18 karat guld.
Originalpris: 139,00 kr.
Jeg fik det for: 49,00 kr.

Hjerte ørestikkere, forgyldt m. 18 karat guld.
Originalpris: 99,00 kr.
Jeg fik det for: 9,00 kr.

Ring med perle, sølvbelagt.
Originalpris: 109,00 kr.
Jeg fik det for: 35,00 kr.

Hvidt cat-eye armbånd med forgyldte dekorationer.
Originalpris: 159,00 kr.
Jeg fik det for: 49,00 kr.

Beige tørklæde med brune/camel blomster, 100% viscose.
Originalpris: 159,00 kr.
Jeg fik det for: 49,00 kr.

Så er der bare nyt tilbehør til mig til skolestart, kan jeg love for!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar