09.11.2011

Idag er det 10 år siden at verden gik i chok og tiden stod stille.Det føles ikke som så længe siden.
Selv kan jeg huske at jeg var 6 år gammel og legede med børnene på min gade, ude på vejen, da min mor kaldte mig ind. Hun havde tårer i øjnene og virkede chokeret. Lille som jeg var, forstod jeg det jo ikke helt.

2 fly var blevet kapret og var fløjet in i World Trade Center. Hundredvis af mennesker var døde efter efterlyste og verden var et stort kaos. Og nu er det 10 år siden, man tænder stadig lys for de omkomne og fælder en tåre ved tanken om tragedien.

Jeg sender tanker til alle som mistede nogen d. 11.09.2001. Jeg sender tak til alle de frivillige som ofrede sig for at redde andre menneskers liv i ruinerne og flammerne. I er de største helte.
Denne handling var så selvisk og uretfærdig at den ikke burde have fundet sted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar