Efterårsferiens planer, indtil videre:

Fredag d. 14. - Tyskland med mutti for at købe støvler. (hyggelig tur, men fandt ingen støvler)
Lørdag d. 15. - Morgenvagt ved bageren og så til 40 års fødselsdag hos min onkel i KBH. (alt i alt en dejlig dag og der var de sødeste filipinske børn til festen, som hang op ad mig)
Søndag d. 16. - Idag. Jeg har slappet af, ryddet op på mit værelse, kælet med min lille kaninbaby og ellers bare haft en stille dag.
Mandag d. 17. - Ingen planer, endnu.
Tirsdag d. 18. - Arbejde fra 13.00- ca. 18.15 og så muligvis i byen.
Onsdag d. 19. - Overvejer at tage en tur til KBH med mig selv.
Torsdag d. 20. - Arbejde fra 13.00 - ca. 18.15.
Fredag d. 21. - Være sammen med Julie.
Lørdag d. 22. - Bliver 17 år  og starter ud med morgenvagt. derefter skal jeg til fællesfødselsdag hos mine fætre der har valgt at fejre det sammen i år.
Søndag d. 23. - Zumba kl. 11.00, men ellers ingen planer, endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar