Skyldfølelse...

...over de manglende blogindlæg på det seneste.
Jeg havde egentlig skrevet at jeg ville prøve at huske det, men der er simpelthen lektier, bager-vagter og opgaver i tonsvis, så det er efterhånden helt kompliceret at finde pauser i programmet!
Men nu fandt jeg lige tiden til at smide et par indlæg op, så det vil jeg da benytte mig af.

Der er egentlig sket en del på det sidste, men det har ikke været de store kulinariske oplevelser, som direkte fortjener plads i et indlæg, men der har været nok at se til.

Men lige nu er det største emne i min hjerne; Efterårsferie.

Jeg tæller ned på skoledage, for det er længe siden at jeg har følt at jeg gik og manglede en ferie, men egentlig kan jeg godt bruge den nu. Så jeg håber bare på ikke at få et halvt ton afleveringer for til efter ferien. Jeg har ikke de store planer endnu, udover en 40 års fødselsdag i KBH hos min onkel, et par dage med arbejde og så har jeg fødselsdag d. 22, hvilket min fætter også har, så på min fødselsdag skal jeg til hans familie-fødselsdags-fest, fedt.

Men ja, det er vel ganske OK.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar