A reason for blogging

Jeg ved det, jeg ved det. Jeg får blogget alt for sjældent. Men der er bare ikke meget tid udover gymnasiet, lektierne og arbejdet. På det seneste har mit liv ikke rigtig været nogen dans på roser og det har gået næsten i en lodret linje nedad og jeg har derfor også været ramt af en slags skriveblokade og været gået helt tom for idéer. Men nu fik jeg lige lyst (og grund) til at skrive et indlæg.

Imorgen skete der nemlig noget, som sjældent sker; jeg havde fået et brev. Dét at få et brev er virkelig noget jeg værdsætter, da det ikke er ofte at det sker.
Det hele bliver så meget bedre, da jeg ser at afsenderen er min kære Aida. Hun havde skrevet et brev om at hun holdt af mig og savnede mig og så kunne selv tørre og pessimistiske jeg da ikke lade være med at sidde med et fjollet smil på læben imens at jeg læste.

Udover selve brevet var der i kuverten også en tegning, et armbånd og en badge og virkelig, this just made my saturday morning.

Tak min pige, du har en helt særlig plads i mit hjerte!

A+A ~ tegnet af Aida Pilakovic.
(find hendes blog her)

Spongebob Squarepants badge.

Armbånd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar