04.01.2012

Det er lidt sjovt, at jeg nu som 17-årig har genfundet den store glæde ved at spille The Sims. Min søster og jeg har i fællesskab alle The Sims 2 tillægspakkerne og vi har det så begge installeret. Selv har jeg lige startet helt forfra, da jeg jo fik ny computer i julegave og var nødt til at installere det fra ny på den.

Jeg ved egentlig ikke om jeg synes det er sjovest at spille på familierne, eller om jeg egentlig holder mest af at indrette husene. Jeg elsker at sidde og pusle med detaljer og småting på deres hylder, standerlamper og krydderidåser på køkkenbordene. Jeg er som nævnt tidligere end vandvittig perfektionistisk sjæl og derfor kan jeg slet ikke lade være.

Jeg tror at jeg her næste gang at jeg åbner spillet, vil tage et par billeder af et hus, som jeg sad og indrettede igår aftes. Jeg blev faktisk rimelig tilfreds med resultatet af det og endte endda med at flytte en lille hjemmelavet familie ind.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar