06.12.2012

Jeg vil lige nævne i dagens indlæg at jeg er glad for at have mødt Trine fra min klasse. Udover at hun er en sød og dejlig pige, med hjernen og humoren på det rette sted, så deler hun samme passion for nailart som jeg gør, hvilket jeg aldrig før har kendt nogen der gjorde. Vi kan bruge oceaner af tid på at snakke om tutorials og se dem på www.youtube.com og bare vise hinanden søde idéer til negle, som vi bare må prøve at lave. 

Og så lige angående negle, vil jeg da lige smække et billede ind af mine negle, som de ser ud lige nu. Der er garanteret en demonstration af noget i samme stil et sted, men jeg lavede dem nu bare frihånds, fordi at jeg bare skulle bruge noget simpelt og hurtigt.

Neglelakkene som er bruge er:
GOSH - Peachy (base)
GOSH - Night Kiss (sløjfer)
La Femme - Clear Nail Varnish (topcoat)

Det tog mig omkring ti minutter at lave (uden tørretid), så jeg vil mene at alle skulle være i stand til at lave et remake af disse, om man er god til negle eller ej.


(klik på billederne, for større udgave)
Ps. plasteret dækker en vabel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar