08.01.2012

Jeg har længe haft lyst til at købe mig et videokamera. Og jeg tror rent faktisk at jeg snart tager mig sammen til at gøre det. Mange ville nok bare smutte ud og købe et nyt spejlreflekskamera, som også kunne optage video, men jeg er faktisk ret glad for at mit kun er til at tage billeder med. Dog finder jeg det til tider en smule anstrengende, ikke at kunne optage en video.

Så nu tror jeg snart at jeg gør det, jeg har fundet er godt tilbud på et som har gode anmeldelser, jeg har reserveret et over internettet i butikken nær mig og her engang i den kommende uge, vil jeg så smutte ind og tage et kig på det. Er det fedt, så tager jeg det med hjem og er det ikke fedt, så fortsætter jeg min søgen efter videokameraet fra mine drømme.

Når/hvis jeg nu er i besiddelse af et videokamera, vil jeg også kunne begynde at lave vlogs her på bloggen og det er jo noget nyt, som jeg længe gerne har villet prøve, så det er endnu en grund til at investere i et.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar