22.01.2012

Åh, hvor jeg dog føler at jeg har været aktiv og fået styr på mange hængepartier i dag! Egentlig ved jeg ikke hvor meget det egentlig er, når det bliver skrevet ned, men jeg vil  lige prøve at lave en tjek-liste!

1. Været til zumba.
2. Ryddet op på mit værelse og støvsuget.
3. Fået klippet videoen til vores put-underholdning færdig.
4. Fået lagt alle billeder og dokumenter fra min HP over på ekstern harddisk.
5. Lavet spansklektier.
6. Lavet matematiklektier.
7. Pakket taske til i morgen.

Alt dette næsten uden at stresse over det, det vor dog helt utroligt.
Ingen af delene tog jo særlig lang tid, det var bare noget som jeg længe ikke har haft tid eller overskud til at tage mig sammen til at få gjort noget ved og lettelse, hvor føles det rart at have det ude af verden nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar