16.03.2012

Der er bare en glæde ved at komme hjem, åbne postkassen og finde en lille seddel som fortæller at der er kommet en pakke til en, som skal afhentes. Endnu bedre bliver det når man opdager at man faktisk er ret velvidende om hvad denne pakke indeholder. For ja, pakker er da dejlige, men de er endnu bedre når man ved at det er noget som man har ventet på.

I dette tilfælde er det et af mine internet-køb, (endnu) en himmelsk kjole fra www.nelly.com. Egentlig mangler jeg ikke nye kjole og det har min mor da også været så venlig at bemærke. Så jeg er nødt til at have en undskyldning når jeg køber en kjole, om det så er online eller bare i en ganske almindelig tøjbutik. Først var det en kjole til nytår som behovet stod på, så én til en 3-dobbelt 18-års fødselsdag som jeg skulle deltage i og nu er det så kjolen som jeg skal have på til min søsters konfirmation d. 4. maj.

Valget faldt på den som var min valgmulighed B, sidst da jeg var "nødt til" at købe en kjole. En sort kjole (igen) med blonder over hele kjolen. Der er en underkjole, korte ærmer og dyb rygudskæring og selve kjolen er bare utrolig feminim, men alligevel retro-rå på den helt rigtige måde. En kjole som kan bruges i så mange tilfælde både vinter og sommer, dæmpet og peppet op. (se billedet nederst)

I den tid hvor jeg har benyttet www.nelly.com har der primært været 3 kjoler, som jeg gentagne gange har siddet og savlet over og virkelig ønsket at eje, og følelsen af at jeg nu faktisk har dem alle 3 hængende i min garderobe er lige til at blive glad af!

Nytårs-kjolen

3-dobbelt 18-års kjolen



Lillesøsters konfirmation-kjolen

Billederne er taget fra www.nelly.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar