Day 2

Write whatever it is in your head right now.

Åh, det er en vis usikkerhed, da jeg virkelig er i tvivl om hvad jeg stiller op d. 29 marts. Jeg har i næsten to måneder haft billetter til at komme ind og se en ballet igen, denne gang Svanesøen, og jeg har virkelig gået og glædet mig til det, men nu har jeg så fundet ud af at min gymnasie holder forårskoncert, hvor jeg skal optræde to gange med mit musikhold, den samme dag! Hvad dælen gør jeg? Jeg vil på ingen måde misse balletten, men min musiklærer dræber mig nok hvis jeg ikke kan møde op, suk.

Men samtidig er der også en vis glæde i mit hovede, da jeg både ved at jeg skal på café med min bedste ven Simon fredag eftermiddag, til Kolding lørdag og så ud at samle ind frivilligt for Kræftens Bekæmpelse sammen med den dejlige Pernille søndag formiddag. Dog skal jeg også lige have presset en del lektier ind i weekenden, men det finder jeg jo nok en løsning på også.

Og apropos lektier, så skal jeg lige have klaret noget spansk til i morgen, så det bliver dét for nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar