08.04.2012

I dag er det påskedag og da vi der hvor jeg bor, ikke har set noget til påskeharen, fik jeg en smule ondt af min søde familie. Min onkel var også på besøg og det gav mig lige anledningen til at afprøve en cupcake opskrift som jeg har bakset lidt rundt med. De søde former fandt jeg tilfældigvis i Brugsen, da jeg var oppe for at hente Philidelphia flødeost til frostingen.

Jeg havde set en idé med at lave en "rede" af frosting og så lægge små æg i og det synes jeg var super sødt at se på, men Brugsen havde valgt at gemme alt påske-slikket væk, så mine æg blev altså M&M's med peanuts og det fungerede fint.

Jeg spiste jo ingen af dem selv, men jeg fik kun positiv respons.
Så god påske. :-)

Før pyntning.

Mange små reder på fad.

God påske fra M&M's påskeharen. ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar