Opgave 1.

Så er min opgaveknuser-måned godt i gang og jeg har fået løst min første opgave.
Opgaven lød:
Lav en perleplade placer den i det offentlige rum, tag et billede af det (som du sender tilkunst@dr.dk) og forlad så din perleplade. Du er naturligvis velkommen til at lave mere end en perleplade.
Din perleplade skal have et klistermærke bagpå, som du kan få tilsendt ved at skrive til kunst@dr.dk - navn, adresse og antal af perleplader. Det er frivilligt hvordan din perleplade ser ud, men vi sætter naturligvis pris på, at der er en kunstnerisk ide, projekt eller lignende tænkt ind. Men altså: Det er helt frit valg!

Så jeg gik straks igang og fik producret to perleplader, henholdsvis en farvestrålende ugle og et retro-kasettebånd. Jeg fik dem og placeret, som I kan se på billederne herunder:

Klik på billedet for større version.
Klik på billedet for større version.
Vil du vide mere om projektet, så klik her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar