28.09.2010

Så fik hun endelig oprettet sig en blogspot.
Et sted at komme ud med alt hvad man skulle gå og tumle med i hverdagen. Et fristed til at løslade tanker, idéer og alt imellem.
Det første indlæg er altid det sværeste, hvordan skal idéen til indholdet løsrive sig fra de inderste celler i hjernen? Jeg ved det ikke, men jeg håber på at det komme med tiden. Klokken er lige nu 09.57 og jeg sidder på mit "værelse" på Ungdomspsykiatrisk Afdeling i Augustenborg og skriver. Jeg skal være her hele dagen idag, - stygt. Men iaften står det heldigvis på hjemtur og guitar undervisning for første gang, hvilket jeg bestemt ser frem til. Men nok om det.


Bloggen her er åben for enhver der kunne være interesseret i at vide hvad der foregår i hovedet på en som mig, eller som bare mangler noget at fordrive tiden med. Selv elsker jeg at læse blogs.

Alle forslag til mulige blogindlæg, diskutioner, spørgsmål mellem himmel og jord, eller hvad der nu er, er velkomne, jeg er ikke bange for at tage større emner op.

Men jeg vil mene at det var nok for nu, nu vil jeg rode lidt rundt med designet på min blog, da det allerede eksisterende sikkert kun bliver noget midlertidigt.
Det kan være at der kommer et oplæg senere på dagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar