28.09.2010 Bonus.

Jeg sad lige og tænkte over hvor mærkeligt det er, at jeg stort set hver evig eneste nat i de sidste 14 dage, har drømt mystiske drømme med kaotisk handling og forvirrende emner.
Jeg spurgte en tilknyttet psykolog ad, om hun vidste hvad det kunne skyldes og om det var noget jeg skulle blive ved med at gruble over, eller bare lade det falde til jorden.

Hun sagde til mig at det var sundt at drømme og at jeg skulle skrive dem ned, så i den sidste uge, når jeg er vågnet lige efter min drøm, har jeg grebet ud efter papir og skriveredskaber og kradset de vigtigste ting ned.

Og nu sidder jeg så her og kigger dem igennem, og jeg får stadig lige så lidt mening ud af dem, som jeg gjorde da jeg vågnede af drømmen.
Er det hvad man kalder et tomt råd? Det tror jeg vist lige at det er.

Ps. Drømmene vil blive lagt ind når jeg gider at skrive dem rent ned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar