02.12.2010

Dagen startede med at jeg vågnede op, meget forvirret, grundet af den drøm jeg lige havde været i. Jeg havde været i en iskold hal, fyldt med mennesker der sad på gulvet og græd. Der var helt mørkt, vi var taget til fange af Lord Voldemort. Sommetider prøvede var der en der prøvede at stikke af, men enten faldt de ud over de skarpe klipper eller også blev de henrettet af vagterne. Jeg ville også prøve at stikke af, så da Voldemort og vagterne vender næserne den anden vej, smutter jeg ud gennem porten. Det går super og jeg kommer uskadt over klipperne, lige indtil jeg løber omkring ind busk og styrter lige ind i maven på Professor Snape, nedtur. Så blev man lige udleveret til Lord Voldemort, der giver én en "Avada Kedavra" lige i ansigtet. Fedt nok, der vågnede jeg så lige.

Men derefter var dagen meget almindelig, med julestjerne fletning, julemusik og hyggesnak. Endelig tog jeg bussen, drama var nær. Åh, hvor havde jeg savnet alle de vidunderlige mennesker, som jeg omgås der én gang om ugen. Nogen mere end andre selvfølgelig, hehe.

Derefter stod det på julefrokost med inkluderet Bingo Banko i min lillesøsters klasse, hurra. En hel flok 12-årige der synes at jeg er vildt sej, fedt selskab. Jeg havde da også kun fortalt alle omkring mig, hvor sygt jeg ville owne alle de små børn og tage alle gaverne, men nej. Ikke en eneste lille sølle pakke vandt jeg, trods at jeg havde 2 plader med lykketallet, gøgl.

Men det var egentlig meget hyggeligt, de er nu søde nok, og man skulle jo ikke rydde op bagefter, så alt i alt var det bare fint!

Nu glæder jeg mig så bare til imorgen formiddag og til resten af imorgen er slut, så det kan blive weekend, nej ikke weekend, weekenden!

Oh, ja en ting var da godt nok lige noget gøgl idag, jeg nåede ikke at se Pyrus takket være Bingo Banko, hvor jeg intet vandt, fedt.

Take Care.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar