04.12.2010

Idag er en glad, men også forvirrende dag. Jeg skal tilbringe min tid sammen med én person, som jeg holder meget af, men der er lidt problemer med at få det hele til at klappe. Men uanset hvad skal vi være sammen, lige nu er problemet bare hvor.

Indtil nu har jeg ikke lavet andet end at kommunikere med ham og spille det dejlig PS1 Spyro på min PS2. Jeg har virkelig ikke spillet det i en evighed, men jeg er faktisk stadig rimelig god til det, hvis jeg selv skal sige det.

Seriøst, hvor har jeg brugt meget af min liv på at spille det her Spyro, det er lidt utroligt. Jeg kan bruge flere timer på at gennemføre, hvorefter jeg reset'er playstationen og starter forfra. De fleste baner kan jeg ud af hovedet og ved hvor alle æggene ligger gemt henne, men det gør det bare ikke mindre sjovt. Jeg elsker det spil, jeg elsker den dårlige grafik, det elendige kamera og den ørehængende musik i det. Jeg elsker lydene der kommer ud af guldsmeden Sparx's mund når den "taler", jeg elsker hele konceptet i det. Jeg griner stadig over nogen af de drageunger der kommer ud af æggene, fordi de tér sig så skægt eller er så grimme.

Igår var dt endnu værre, jeg gik i selvsving over at lave familien Dursley og Harry Potter i Sims 2. Først var det bare familien, men da de blev ret så livagtige var jeg nødt til at få genskabt Ligustervænget 4, i min Sims 2 verden. Og helt ærligt, det blev faktisk meget bedre end jeg havde forventet. Jeg fik bygget et værelse under trappen til Harry, 2 soveværelser til Dudley og ja, en udestue som de har! Jeg var helt oppe at køre over mit selskabte mesterværk, da jeg opdager at min søster i det sidste kvarter har stået med åben mund og polypper og gloet på mig, lytter til mine underlige lyde og undret sig over, om vi mon virkelig er i familie.

Hun fik mig til at skrive under på at jeg var sær og at jeg ikke ville sige et ord om Harry Potter 2 timer frem, og jeg kan lige love jer for at det var hårdt ikke at nævne noget som helst om det der optager mit liv i så stor en grad.

Men ligeså snart at hun er taget afsted idag, flyver jeg direkte ind til hendes computer og fordyber mig i mit miniature Harry Potter univers, det er helt sikkert. Jeg kan slet ikke vente med at få Harry lavet voksen så han kan blive troldmand og blive gift med Ginny Weasley, som jeg også har lavet, hehe.

Men lige nu, vil jeg bare gå tilbage til at game Spyro og vente på at ham den sødeste, får svar fra sin lillesøster, så han kan komme hjem til mig, for det ville da bare være utrolig rart, skulle jeg mene!

Take Care.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar