14.12.2010

Så fik jeg da lidt af julesamvittighden på plads. Idag fik jeg bagt udstikskager med min søster og hendes veninde, og ja, det var da egentlig meget hyggeligt. Hvor er børn dog bare kreative, en fantasi, som er helt utilregneligt, hvor er det herligt.
Det skal lige nævnes at min mor er afhængig af udstiks-kageformer, og nej, jeg overdriver ikke ved at siger at hun har et sted mellem 100 og 200, det er helt utroligt så stor en samling hun har efterhånden, med alt fra elge til flyvemaskiner.

Jeg fik da også lige smækket en chokoladekage opskrift sammen i hovedet og bagt muffins, som skabte stor glæde, ved guitarholdet. Jeg følte mig lidt forpligtet til at have kage med da jeg jo stopper nu.

Hm, jeg har ikke så meget at sige idag andet end at jeg virkelig kraftigt overvejer at skaffe en ny bærbar computer der lever op til følgende krav:
1. Har alle taster.
2. Kan holde batteri længere en 1,5 time.
3. Ikke skriger langt væk af 2007.

4. Som er H U R T I G E R E.

Men efter som nudagens teknologi, burde det jo ikke være en særlig stor udfordring. Men det er mere pengene der kniber, jeg skal også have købt mit kamera til 2700,- dkr. og en computer koster i hvertfald 3000,- dkr. så jeg skal vist til at arbejde noget mere, hvilket jeg vil gøre i juleferien, yes.

Take Care.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar