01.01.2011

Så er endnu et år gået, 2010 har pakket sammen og sagt farvel, og vi har åbnet op for en ny start, en ny kalender og et nyt år der venter forude.
Jeg fik ikke blogget igår, det var trods alt nytårsdag og aften, og jeg havde simpelthen så mange andre ting at se til, at jeg slet ikke fik tid eller mulighed for at nå at blogge.

Vi startede med at tage til nytårsfrokost med tapas, hos mine forældres venner og deres børn, og det var nu ganske OK, lidt langtrukkent, men det er jo kun nytår én gang om året. Jeg tog lige hen og ønskede mine kære tøser et godt nytår også, da jeg alligevel var i byen. Da vi kom hjem sidst på eftermiddagen, havde jeg fået den værste hovedpine og kvalme, så jeg besluttede mig for at lægge mig en times tid, da det virkelig ville være en kæmpe nedtur at skulle ligge syg hjemme nytårsaften.

Heldigvis gjorde halvanden times søvn og 2 panodiler meget ved det, og jeg var helt klar til fest da jeg vågnede igen. Så gik det til at få skiftet tøj og blive klar og så gik turen ned til Julie, som var i ligeså godt humør og stemningen var allerede dér helt fantastisk. Efter en rimelig kold gåtur ankom vi til værtinden, Mies, hus og der var et par stykker der allerede. Som aftenen gik og man begyndte at blive lidt beruset og flere og flere ankom, blev det en helt fantastisk aften, meget bedre end sidste nytår og jeg nød den virkelig. Selvom jeg stort set ingen kendte, følte jeg mig virkelig velkommen og det var en ren fornøjelse, det var helt surt at skulle hjem allerede klokken 3.

Men virkelig en fed aften, heldigvis dokumenteret med 200 billeder, som i øjeblikket er ved at blive loadet til facebook, selvom menneskerne godt kan glemme at jeg sætter mig til at tagge dem alle sammen.

Så velkommen til 2011, og jeg vil da sige at jeg har fået blogget så godt som hver dag her i december 2010, men også minde jer om at jeg så fra nu af nok ikke vil blogge hver eneste dag, da jeg nok får en del at se til med højskole i Århus og så videre. Men jeg skal gøre mit bedste for at få smidt et indlæg eller 2 ind i ny og næ, bare lige for at være opdateret.
Så glædelig 2011, må det for alle blive et dejligt år med grin, glæde og få sorger!

Take Care.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar