Day 2.

Jeg ved godt at det idag er d. 15, men jeg havde ingen internetforbindelse igår da jeg ville have postet dette indlæg, så det blev bare lavet som en note og det bliver så postet nu.

Meningen med mit blognavn, tja.
Til jer der lige skal have det helt på plads, så betyder "Fragile Wonderland" direkte oversat, "Skrøbeligt Eventyrland". Det blev til ved tanken om eventyrlandet, fra den verdenskendte historie om Alice i Eventyrland (Alice in Wonderland) og jeg valgte simpelthen bare at snuppe idéen. Ordet skrøbelig blev føjet til, fordi at da jeg er perfektionist, gør det min måde at leve på meget skrøbelig, ment som at der ikke skal ret meget til at forstyrre mine mønstre og mit behov for at have ting under kontrol.

Så "Fragile Wonderland" er dér hvor jeg lever, der hvor jeg som Alice træder ind og stiller mig selv spørgsmålet, om det jeg ser og oplever virkelig kan være sandt, da det hele virker så surealistisk for mig. Og derudover lyder det jo egentlig som et meget godt sted at nedfælde tanker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar