Day 3.

Dagens opgave var således at fortælle hvad som at jeg har lavet i dag.
Og det bliver ikke nogen særlig svær opgave, da indholdet i min hverdag fortiden, er meget sparsomt. Men jeg vil da gøre det alligevel, en opgave er trods alt en opgave.

Jeg startede dagen ud med at blive vækket imorgen klokken 07.30.
Hele formiddagen blev mest brugt på at surfe på internettet. For tiden sidder jeg og læser om forskellige emner, som f.eks. human evolution, hvilket jeg synes er rigtig interessant. Jeg fik også læst en smule af "Harry Potter and the Goblet of Fire", da jeg er igang med at arbejde mig gennem bøgerne for anden gang. Nej, jeg får aldrig nok.
Så var der frokost og derefter tog jeg frivilligt imod en omgang tæsk i kortspillet 500. Jeg er virkelig ikke en haj til spil, det kan de fleste vist skrive under på.
Så gik jeg, i følgeskab af en af personalet, en 15-minutters tur i snestormen. Jeg var bare nødt til at have noget luft, jeg bliver rastløs af ikke at måtte bevæge mig mere end de 15 minutters gåtur om dagen. Det var ikke just en fornøjelse, men det skulle bare til og det er jo godt nok.

Derefter lidt mere research og nu sidder jeg så lige her og blogger lidt.

En af de næste dage vil jeg forsøge at få en smule poesi lagt ud i et indlæg, da jeg har modtaget forspørgsler for det og fordi at jeg egentlig ikke har særlig meget af det på siden her.

Derudover skal det lige tilføjes at igår, Valentines Day, lige er blevet kåret (af mig) til "Den mest hadede dag, hvis man altså er single". For det er lige dén dag, hvor man allermest mærker, hvor meget alle andre mennesker holder af hinanden, imens man bare sidder helt Palle-alene-i-verden og overvejer at sende et Valentines kort, sådan et rigtig hjemmelavet et. Den eneste forhindring er bare at man ingen idé har om hvem modtageren kunne være. Så ved I det, lad være at tvære salt i sårene på singlerne.

Take Care.

1 kommentar:

  1. fed blog du har! :-D
    follower lige, tjek min og follow!
    - thestineholmhansen.blogspot.com/

    SvarSlet