Day 30.

"Hvor er du om 5 år?"

Først vil jeg lige starte ud med at sige, at jeg om 5 år håber, at jeg stadig er på denne blog. Jeg kan intet love, men jeg kan vel gøre et forsøg.
For at det ikke skal være løgn, så blev jeg stillet et spørgsmål meget lignende dette igår til en samtale, og jeg tog mig selv i ikke at kunne eller have lyst til at opfinde et svar. Jeg er ikke en person, som går med drømme og ønsker for min fremtid, udelukkende med angsten for at jeg ikke vil være i stand til at leve op til de forventninger som at jeg eller andre kunne have. Jeg vælger at planlægge mine dage, én dag ad gangen, for tiden næsten ingen spontanitet, udelukkende med det mål at komme igennem endnu en dag, uden at opgive helt. Så jeg ved ikke hvor at jeg er om 5 år, men jeg håber at jeg er et andet sted, både rent fysisk og rent mentalt, end hvor jeg er lige nu.

Derudover har jeg næsmest et slags jubilæum idag, da dette er mit blogindlæg nummer 100, ja, nummer 100! Og dét på trods af at jeg ikke har haft min blog i særlig lang tid. Jeg kan afsløre at jeg har 8 followers, hvilket som at jeg da er rigtig glad for. Så jeg håber på at blive ved med at blogge og endnu mere på, at jeg vil høre fra nogen af jer, hvis I har spørgsmål eller idéer/krav til hvad som at jeg kan ændre, gøre bedre eller bare blogge om.
Men dette er også det sidste punkt på min "30 day blog-challenge", men heldigvis har jeg en challenge mere gemt i ærmet, som jeg vil starte på fra imorgen af, plus at jeg vil se om jeg ikke også kan få puttet et par andre indlæg ind indimellem, ligesom at jeg har gjort her i den sidste uges tid. Så glæd jer. Men indtil da, pas godt på jer selv og de mennesker omkring jer.

Take Care.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar