14.04.2011

Åh, idag skinner solen! Så selvom at det er så koldt at ens skosåler næsten fryser fast til grunden under dem, så har man igen fået et lillebitte glemt af håb om at sommeren er på vej derude et sted! Vind er der heller ikke meget af, hvilket er dejligt, da det gør at solens stråler varmer mere end de ellers gør i blæsevejr, hurra.

Dette blogindlæg vil jeg lige bruge på at fortælle lidt om hvad der skal ske for mig idag, hvilket nok ikke er særlig spændende, men jeg har intet bedre at give mig til, så sådan bliver det bare, ærgeligt ærgeligt!

Jeg bliver hentet af min mor ved omkring klokken 13.30 og så står det meste af eftermiddagen nok på at vi skal sidde og stirre ind i fjernsynet, så vi endelig kan få svar på hvad de to smukke prinse/prinsesse børn skal hedde! Min mor har sikkert allerede et par gode gæt i ærmet og hun plejer, desværre, at være ualmindeligt god til det, jeg aner ikke hvor hun får det fra! Jeg derimod vælger bare at gætte på Kaj og Andrea, da mine gæt efter længere tids gennemtænkning, sikkert ville give lige så meget pote. Jeg er dårlig til det med navne, det erkender jeg blankt.

Derefter skal vi over på den folkeskole, hvor jeg har brugt 10 år af mit liv, fordi at der i aften er den årlige skolefest, hvor gamle elever også er velkomne. Så min mor har selvfølgelig meldt mig til at tilbrige hele aftenen på at stå på læreværelset og sælge kage  og kaffe til gud og hver mand. Jeg får det nok til at lyde værre end det er, da jeg skal stå sammen med en af min mors veninder og kollegaer, Helle, som jeg faktisk holder en del af og værdsætter meget, så det skal skam nok blive hyggeligt nok.

Så formiddagen idag, skal egentlig bare overståes, fordrives, men jeg har absolut intet fornuftigt at tage mig til. Facebook.com er nærmest slidt tynd allerede og klokken er ikke engang 10.30 endnu. Så jeg overvejer lidt enten at sætte mig til at læse eller skrive om noget som falder mig ind, men grundet af rastløshed og ugidelighed, er jeg blank for idéer!

Jeg skulle måske lave min "Music Challenge" for idag, ja, det tror jeg at jeg gør.

Have a fun day in the sun dear followers,
take care!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar