Day 07

"A song that reminds you of a certain event."

Åh ja, efter en smule eftertanke, vil jeg vælge en begivenhed som kun ligger omkring et års tid tilbage. Det var en fest hos en veninde, hvor mange af dem fra min gamle årgang deltog og det var egentlig en meget festlig aften, trods at jeg ikke drak dengang, tog tidligt hjem og egentlig var på kanten til en indlæggelse. Men denne aften hyggede jeg mig egentlig OK.

En dreng fra min parallelklasse og jeg, valgte nemlig at være til gene for resten af festen ved gang på gang at afspille denne sang og skråle med, bare fordi at vi kunne. Det bedste ved det hele er at jeg ved at han husker det lige så tydeligt som jeg selv og at det nok sent vil blive glemt. Takket være den aften kan jeg nu også hele teksten udenad, uden undtagelser, hvilket jeg IKKE burde være stolt af.
Sangen får I lige her:


Joey Moe -Du' En Éner.
Sangen er egentlig som rigtig mange andre typiske pop-sange, men alligevel er den faktisk ganske udemærket synes jeg, selvom jeg udfra mit grundlæggende synspunkt ikke er til musik som dette. Jeg har hørt den utrolig mange gange, både fordi at den dækker over et dejligt minde, men også fordi at jeg synes at den er rar at synge med på, når du bare har brug for et boost af ligegyldig popmusik. Så thumbs up for denne sang, lige meget hvor mange slag jeg så må få for det, så ændrer jeg ikke min mening!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar