Day 08

"A song that you know all the words to."

Ha, den er jo nem, for der er godt nok mange. Jeg har den evne at jeg kun skal høre en sang meget få gange, før at teksten bare sidder fat i mit hovede. Sommetider når min mor og jeg hører radio i bilen og jeg synger med på alt hvad de spiller, skruer min mor pludselig ned og udbryder med både forundring og irritation i stemmen: "Kan du bare alle sange eller hvad?!"
Det finder jeg egentlig ret komisk, for ja, jeg kan rigtig mange sange og det er noget som at jeg udnytter med største fornøjelse.
Men bare for at tage en som jeg helt sikkert kan og har kunnet længe, så tager vi denne glade og opmuntrende sang, her kommer den:


Train - Hey Soul Sister.
Jeg elsker sangen, elsker forsangerens stemme. Rytmen kan ikke andet end at gøre én i godt humør og hele handlingen og meningen i sangen er bare fænomenal! Jeg tror at jeg har hørt denne sang en million gange, men den er en af de få sange, som jeg aldrig tror at jeg kan blive træt af. Jeg synger med HVER gang og jeg kan gå med den på hjernen i lang tid efter hver gang. Det er også en sang, som min mor og jeg tit synger med på i radioen. Og dét at den bliver spillet på ukulele gør den bare endnu mere super!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar