15.04.2011

På dagen igår blev Danmarks kronprinsepars tvillinger døbt og til de uinformerede blev navnene:
Vincent Frederik Minik Alexander
og
Josephine Sophia Ivalo Mathilda

Selv er jeg yderst tilfreds, da jeg synes at navnene klinger fint, både min hinanden og med de to andres (Christian og Isabella), men personligt havde jeg bestemt ikke selv forudset Josephine. Men super godt valg alligevel. Og så er det jo nogle kønne unger og salmerne som blev sunget, var også yderst velvalgt.
Udover det synes jeg at Isabella er en rigtig charmerende og køn lille pige og en så dejlig væremåde som hun udviste til dåben fik gang på gang bragt et smil frem på mine læber.

Jeg vil lige tilføje at grunden til at jeg følger med i dette, er at min mor mener at det er en del af sine børns opdragelse at inddrage dem i sin egen royale tilgang og det er derfor en pligt hjemme hos os at se de kongelig barnedåb og bryllupper.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar