23.04.2011

Tog lige den her fra Aida, som er sød.

Du hedder: Annemette.
Kælenavn: AM, Ravn, Mini eller Anne
Sang, som du sørger til når du er ked: Det kommer an på hvad der gør mig ked af det.
Afhængig af: Intet.
Hvad tror folk om dig? At jeg har et ukompliceret liv og altid er glad.
Hvad får du oftest komplimenter for? Mine øjenvipper og min evne til at lytte.
Hvad siger du for at imponere folk? Skal du lige se min frimærkesamling? - nej.
Hvordan kan man imponere dig? Ved at være åben omkring personlige ting.
Griner du nogle gange når du er alene? Smiler, ja. Griner, nej.
Hvad står der i den sidste SMS du fik? "<33" - Fra Mikkel.
Ejer du et par converse? Ja, to par.
Sprut, cider, vin eller øl? Sprut.
Bliver du nogensinde for fuld? Shit happend.
Hvilket mobilabbonement har du? TDC.
Er du allergisk overfor noget? Græs, noget parfume og sæbe, makeup, nikkel og svampe.
Har du haft sex i dag? Nej.
Hvordan tager du telefonen? "Heeeejjjj?"
Hvem ringede du til sidst? Voicemail, haha.
Antal timers søvn i nat: Syv.
Sov du alene? Ja.
Plejer du at komme til tiden? Ja.
Hvornår har du det bedst? Når jeg har det godt.

Hvornår blev du sidst fotograferet? Tirsdag, af min søster.
Hvordan har du det lige nu? Sur, ked af det, øv humør.
Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab: Sort, grå og hvid.
Hvad synes du om dine fødder? Jeg hader fødder, alle fødder.
Hvad savner du? Liv.
Havde du en god aften i går? Nej.
Favoritdrik om morgenen: Vand.
Barberer du ben? Ja.
Hvornår plejer du at gå i seng? For sent.
Er du genert? Overfor nye mennesker, ja.
Dyrker du sport? Næ, men ville godt.
Tror du på kærlighed ved første blik? Nej.
Har du nogensinde kastet op offentligt? Ja.
Hvad ville du gøre hvis du var dreng for en dag? Score piger, spille fodbold og ornanere, er det ikke hvad drenge gør?
Er du tilfreds med dit liv? Nej.
Er du forkælet? Måske.
Hvad skal du i morgen? Dø.

Hvad er det værste du ved? Ikke at være god nok og klovne. Og jul.
Hvor mange penge snolder du væk på en uge? Det er forskelligt, men begrænset.
Hvilken kendis synes du er et godt forbillede? Adele.
Hvad længes du efter? Kærlighed.
Hvilke hårprodukter bruger du? Shampoo, til tider hårlak .
Grønne eller røde æbler: Begge slags.
Hvem ringer du til når du er vred/ked? Jeg ringer ikke til nogen.
Kan du lide golf? Næ.
Hvornår stod du op i dag? 09.36.
Har du sovet i din egen seng i nat? Ja.
Har du strømper på nu? Nej.
Er det okay at græde? Alle andre må godt, men ikke mig, det er svagt.
Hvornår græd du sidst? Igår.
Hvad ville du gøre hvis du vandt en million? Holde fest først, sætte i banken bagefter og få renteudbytte.
Bruger du briller eller kontaktlinser? Briller.
Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj? Nej.
Hvornår står du op i weekenden? 8-10 tiden.
Er du piercet nogen steder? Venstre øre.
Har du nogen tatoveringer? Nej.
Vil du giftes? Måske.
Vil du have børn? Helt sikkert ja.
Solbader du ofte? Ja, i ægte sol, men bliver aldrig brun. Fml.
Er du god til at lave mad? Når jeg har lyst, så kan jeg sagtens.
Har du flyskræk? Nej.
Hvor smidig er du? Har været meget smidig, er nu OK smidig.
Er du musikalsk? Ja.
Hvad drikker du når du er tørstig? Vand.
Hvad er din favorit-is? Filur.
Tror du på liv efter døden? Nej.
Kan du lide sushi? Ja.
Hvad spiser du helst når du ser film? Intet.
Bor dine forældre sammen? Ja.
Har du tandlægeskræk? Nej, men hader metal mod tænderne.
Er du et morgen- eller aftenmenneske? Begge.
Hvad farve er dine øjne? Blå.
Har du nogensinde grædt dig i søvn? Ja.
Hvor ofte motionerer du? Cykler eller går en tur hver dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar