Day 16

"A song that you used to love but now hate."

Denne challenge har fået mig til at indse noget. Der er ikke særlig meget musik i denne verden, som jeg hader! Så derfor vender og drejer jeg dagens opgave en smule og vælger at sætte en sang ind, som jeg før i tiden kunne lytte til en hel dag, hvorimod jeg nu kun hører den hvis den spiller i radioen, jeg finder den ikke frivilligt. Jeg hader den ikke, synger med når jeg hører den, men den er bare ikke det samme som at den har været engang.


Alphabeat - The Spell
Der var simpelthen en periode, hvor jeg gik og sang denne sang, næsten 24 timer i døgnet, jeg synes at den var helt fantastisk og skruede højt op hver gang at den blev spillet. Nu tror jeg dog at jeg har fået min dosis. Jeg elsker Alphabeat og har gjort det så længe at jeg kan huske tilbage, men lige præcis denne sang fornøjer mig slet ikke på samme måde som den har gjort.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar